Tekil Mesaj gösterimi
Alt 01-11-2016   #1
Profil
Üye
Avatar Yok
 
Üyelik tarihi: Nov 2013
Mesajlar: 4.683
Üye No: 32004

Seviye: 50 [♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥]
Canlılık: 123 / 1236
Çekicilik: 1561 / 41194
Tecrübe: 45

Teşekkür

Teşekkürler: 0
0 Mesajina 0 Tesekkür Aldi
Rep
Rep Puanı : 10
Rep Gücü : 16
İtibar :
trturkuaz is on a distinguished road
Standart İzzet Bozkurt İletişim Odaklı Pazarlama Pdf

Click the image to open in full size.
İzzet Bozkurt İletişim Odaklı Pazarlama Pdf E-kitap indir


Adını ne koyarsak koyalım fark etmez, yeni bir pazarlama döneminde yaşıyoruz. Bu yeni dönemde zihninde küçük bir yer edinerek tüketicinin dikkatini çekmek, tüketiciyi ürün veya hizmetinizi satın almaya ikna etmek ve nihayet tüketiciden müşteri yaratmak için iletişimi pazarlama faaliyetlerinizin her aşamasına, her noktasına dahil etmeniz gerekiyor.

Pazarlamanın 4P ile yetindiği zamanlarda tüketiciden müşteri yaratmak, yani müşteri sadakati kazanmak daha kolaydı. Tüketici üreticiye sadık olmak zorundaydı, çünkü çok fazla seçeneği yoktu. Bu dönemde iletişime yalnızca satış ve tutundurma faaliyetlerinde rol veriliyordu.

Günümüzde ise her kategoride sayısız marka müşteri sadakati peşinde koşuyor ve tüketicileri mesaj bombardımanına tutuyor. Bu zorlu koşullar altında kalabalık arasından sıyrılıp dikkat çekmek ve bir alışverişlik tüketici beraberlikleri yerine sadık sadık müşteri akışları yaşamak için iletişime yalnızca satış ve tutundurma çalışmalarınızın giderlerinde bir olarak bakmanız, iletişimi tüm pazarlama planlarınızın merkezine yerleştirmeniz gerekiyor.

Bunu siz yapmazsanız sizin yerinize yapacak çok rakibiniz var ve bunların sayısı gün geçtikçe artıyor.
(Tanıtım Bülteninden)

Sayfa Sayısı: 360
Baskı Yılı: 2014

Dili: Türkçe
Yayınevi: Mediacat Yayıncılık


Click the image to open in full size.
http://turbobit.net/4aq4xgccygvc/İzz...rlama.zip.html
trturkuaz is offline trturkuaz isimli üyenin yazdığı bu Mesajı değerlendirin.   Alıntı ile Cevapla