|
![]() |
#1 |
Pazarlama Yönetimi 2007 Arasinav
1. pazarlama gelişim süreçlerinde handisi yoktur
Kar anlayışı 2.temel amaçların belirlenmesi ve daha sonra bu amacı işletmenin ticari alanlar bulup geliştirmesi zayıf alanları elemesi stratejik planlama 3.pazarlama planlaması 1. aşaması durum analizi 4.pazarın daha küçük miktarda homojen tüketici guruplarına bölünmesi Pazar bölümleme analizi 5.hem büyüme hızı hemde pazar payı düşük işler veya mamüller Nakit yonutucular 6.Tesadüfi olmayan örnekleme yöntemleri arasında ençok kullanılan yöntem Kontenjan örneklemesi 7. odimetre hangi alanda yer alır Gözlem 8.Reklam aşamaları arasında yer almaz (cevabı hatırlamıyorum) ............... 9.maslow ihtiyaçlar hiyererşisinde eğitim hangi hiyerarşide bulunuyor saygınlık olması lazım ? 10.işletmenin ürettiği tüm ürün çeşitlerinin sayısını Ürün çeşitliliği gösterir 11.Ürün yaşam eğrisi aşamalarından değildir sunuş-gelişme-doyum-düşüş bunlar doğruları 12.endüstrriyel pazarla ilgili soru vardı birde aklımda kalanllar bunlar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]()
Paylaşım İçin Saol!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Etiketler |
2007, arasinav, pazarlama, yonetimi |
|
|